O noua televiziune de stiri

Am vazut zilele trecute o reclama legata de aparitia unui nou canal de stiri si actualitate in Romania, incepand cu data de 1 martie 2012. Sunt curios in primul rand daca aceasta televiziune se va tine de promisiune si chiar va fi o televiziune de stiri, asa cum ar trebui sa fie toate, neutra, cu stiri asa cum sunt ele, fara aprenta unui partid politic sau altul. Nu putem sti deocamdata daca va fi asa, pentru ca eu unul m-am saturat de emisiunile exagerate si de multe ori mincinoase ale unor canale cum sunt Antena 3, Realitatea si mai tanara Romania TV.

DIGI 24 HD, asa cum se va numi noua televiziune, din pacate din cate am inteles doar in reteaua RCS&RDS (aici norocul meu :-P) sper sa fie asa cum promit, un canal corect si plin de profesionalism. Ar fi extraordinar acest lucru pentru stiri corecte si informari pertinente fara infuente evidente de denaturare a evenimentelor din tara noastra. Mult succes DIGI 24 HD. (pentru mai multe informatii vizitati http://www.digi24.ro/).

P.S: tot de 1 Martie, Ziua Martisorului, va doresc tuturor persoanelor de sex feminin, o primavara plina de iubire, impliniri, succese si bucurii.

Posted on 26/02/2012, in General and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu