Trezirea

Zilele astea m-am trezit ca am un blog deschis in urma cu 3 ani. Mai exact am lansat acest blog pe 08-02-2010. De atunci si pana astazi am postat doar de 24 de ori, de fiecare data nimic important, dar in mod ciudat am strans peste 3500 de accesari ale acestui site. Cum spuneam nu ma consider scriitor, am creat acest blog pentru a testa facilitatile wordpress, fiind in acelasi timp si un mic pasionat de tehnologie (adica pc, tablete, telefoane – atat simple cat si destepte, www, etc.). Nu am promis ca voi scrie des pentru ca nu as putea chinui pe cei din jur sa citeasca prostiile gandite de mine. Doar ma mai trezesc cateodata suparat pe viata sau bucuros de cate ceva. Atat deocamdata, probabil o sa revin cu cateva postari de test legate de subiecte din viata mea plictisitoare si nu numai.

Posted on 25/03/2013, in General and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

