Service de Romania

Am scris despre acest subiect si pe contul meu de facebook zilele trecute, dar am zis sa scriu si pe blog pentru cei care au ratat intamplarea mea, iar aici si ramane mult mai bine evidentiat.

Tot respectul pentru magazinul online eMAG.ro. Poate cel mai bun magazin de acest gen din Romania. Sunt fantastici de buni, au si preturi bune in general, oferte saptamanal, pe scurt tot ce vrei intr-un singur loc. Dar pacat de service-ul eMAG. Mai bine zis pacat ca service-ul lor este in Romania. Va explic pe scurt de ce. Am avut o defectiune la un tv tuner extern cumparat de la ei acum 1 an. Procedura de ridicare a produsului – nota 10. Completezi un formular in contul tau de pe eMAG, suna curierul si vine dupa produs, fara sa platesti ceva. Pana aici super. Am trimis in colet toate componentele cum cer ei, adica in cazul meu tuner-ul defect, cablu vga, cablu audio si telecomanda + baterii, plus factura si garantia. Dupa ce s-a reparat produsul (chiar daca a durat mai mult de 10 zile, dar asta nu e important) am primit inapoi tv tunerul reparat cu multe zgarieturi, cablu vga si telecomanda (dar surpriza fara baterii) si fara cablul audio, plus ca pe hartia de garantie nicio specificare a defectiunii sau prelungirea garantiei cum scrie pe acte. Deci pe scurt jalnic.

Oare statea eMAG in doua baterii si un cablu audio, plus nu aveau un pix sa completeze fisa de garantie? (am facut si reclamatie prin formularul lor ce parere ai despre service – dar sa nu credeti ca s-a obosit cineva sa isi ceara scuze).

Posted on 28/03/2013, in General and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

